fuck-my-life

Direktlänk till inlägg 20 maj 2014

Sjukt konstigt

Av Fuck It All - 20 maj 2014 15:20

Jag är så sjukt konstig, det är så att om någon röker försöker jag hålla mig nära den personen så jag kan andas in röken. Jag tycker det känns lungnande, jag är bara 12 och jag vill inte börja röka men jag är ju helt störd. T.ex när jag väntar på bussen så bara väntar jag på att någon ska börja röka så att jag kan andas in det  


Känner mig så jävla weird... 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fuck It All - 12 mars 2020 19:24

Jag vet inte vad som har hänt och jag är så jävla trött på att få den frågan. "Men vad va d som hände då?" "Vad är det som är fel?" JAG FKN VET INTE VAD SOM HAR HÄNT JAG VET INTE HUR JAG MÅR OCH JAG VET INGENTING.    Jag är så fkn trött på allt, ...

Av Fuck It All - 9 januari 2019 02:10

Ja här är man, 5 år senare. Hittade min gamla blogg av en slump, och gissa vad? Mår fortfarande lika dåligt om inte värre :) Det är nästan skrattretande att se skärsåren jag gjorde förut, dom är så ytliga. Nu blir de bara grövre och grövre. Aja, avsl...

Av Fuck It All - 20 maj 2014 15:34


    Sådär ser det ut, jag gjorde väldigt lite idag för att jag ska åka och bada i helgen.  ...

Av Fuck It All - 20 maj 2014 15:17

Hej, det här är mitt första inlägg på den här bloggen. Den här bloggen kommer handla om mitt allmänt tråkiga liv och hur det är att lida av: ADHD, depression, panik ångest, ätstörningar och dålig självkänsla. Jag kommer försöka hålla igång bloggen tr...

Presentation


Jag suger på att skriva sånt här men jaja...

Cuttar mig: Flera gånger i veckan

Självmordstankar: Varje dag

Självmordsförsök: 2

Lider av: ADHD, depression, panik ångest, ätstörningar och extremt dålig självkänsla


Jaja, jag ska inte klaga.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Black Heart

Ovido - Quiz & Flashcards